poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Potrzebuje Waszej pomocy...

Kurde... Nie wiem co mam zrobić. Jutro muszę iść kupić Konradowi prezent a naprawdę nie wiem co. Miałyście dobry pomysł z tymi zdjęciami, ale już dostał ode mnie antyramę z naszymi zdjęciami, perfumy i takie duperelki odpadają. Jakaś bransoletka czy łańcuszek też. Już dostał na święta koszule, bluzke na imieniny i jeszcze portfel był. nienawidzę kupować prezentów... Myślałam o golarce z tymi trzema głowicami bo myślał o jej kupnie, ale jak gadałam z siostry chłopakiem to mówił, że za 150 niewarto kupować. Na taką porządniejszą musiałabym wydać z 300 zł, a mam 170. Chyba, że pożyczyć 100 zł od taty i kupić mu ją. W czerwcu ma imieniny, więc byłby to prezent od razu na imieniny też, ale sama nie wiem. Jeśli kupię nie taką, albo okaże się, że mu nie służy czy coś to tyle kasy pójdzie w błoto... Błagam Was. Pomóżcie. Dziewczynie jest łatwiej kupić prezent

1 komentarz:

  1. Płyta ulubionego zespołu muzycznego może...? Bilety na jakiś mecz piłki nożnej/speedwey, jak lubi?

    Nominowałam cię do LBA, więcej u mnie:
    japanese--child.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń