sobota, 26 kwietnia 2014

Żałuję...


Żałuję…


… wszystkich nieprzemyślanych decyzji


… wszystkich niewykorzystanych sytuacji


...wszystkich niepotrzebnie wypowiedzianych słów


… tego, że nie mam odwagi wyrażać swoich uczuć


… tego, że ponownie zaufałam osobom, które na to nie zasługiwały


… wszystkich straconych dni


…tego, że ścięłam kiedyś włosy


…tego, że jestem  naiwna


… wszystkich łez przez osoby, które nie były ich wart


… tego, że nie zdecydowałam się szybciej prowadzić bloga


…tego, że za szybko wybaczam


…tego, że czasem za dużo widziałam i słyszałam


… tego, że często nie robię tego co chcę sama, lecz to co inni mi karzą


…tego, że za szybko się poddaje


… tego, że nie potrafię zapomnieć


…tego, że nie zawsze potrafię powiedzieć co myślę


...tego, że często milczałam


…tego, że za dużo pozwoliłam niektórym osobom


…tego, że w przeszłości nie walczyłam o swoje


… tego, że najpierw robię, a potem myślę


…tego, że nie zmieniłam biegu rzeczy, na które miałam wpływ



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz