środa, 26 marca 2014

Bez zmian

Dzisiaj dzień bez zmian. Nadal mam jakieś nerwy i wszystko mnie wkurza.W szkole nic ciekawego się nie wydarzyło. Byłam u odpowiedzi  z gospodarki i miałam sprawdzian z działalności. Myślę, że 4 będzie. Jutro jeszcze mam  sprawdzian z biologii :/ Nic nie umiem. Nawet nie mam siły się uczyć. Najwyżej będzie 1... Po szkole od razu położyłam się spać i spałam do 19. Obudził mnie Konrad, bo do mnie dzwonił. Wykąpałam się i niedawno wstąpił do mnie na chwilkę, bo przejeżdżał. Kupił sobie samochód. Muszę przyznać, że ładny. Co prawda uszkodzony, ale on zawsze takie kupuje i sam sobie wszystko robi. Zawsze wychodzi na tym do przodu, więc dlaczego nie. Niedługo chyba idę spać, bo padam. Jutro jeszcze mam bilans o 15. Nie wiem tylko czy zdążę na autobus, bo nie będę miała jak wrócić. Mam nadzieję, że coś wymyślę. 

A Wam jak minął dzień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz