czwartek, 20 marca 2014

Chwila odpoczynku :)

Z miasta wróciłam dopiero o 17:30 :) Jechaliśmy jeszcze z Konrada siostrą. Oczywiście nic sobie nie kupił :P Ja pocieszyłam sie pomadką do ust. Miło spędziłam czas. Praktycznie cały dzień mi przeleciał. Jak wróciłam na chwile usiadłam, żeby przepisać zeszyt. Odwiozłam go Natalii. Po drodze wstapiłam do kuzynki, bo ma dzisiaj imieniny. Jeszcze na chwile do babci weszłam troche pogadać. U Natalii chwile posiedziałam i wyszłyśmy na dwór razem z moją kuzynką Klaudia. Jest w moim wieku. Wróciłam dopiero o 22. Od razu poszłam się szybko wykapać i wziełam się za pazurki :) 

Jutro znowu zapowiada się ciekawy dzień. Rano po 8 już jade na targ, bo chcę sobie kupić spodnie.Jak wrócę to Konrad przyjedzie po mnie i jadę do Niego, ponieważ Jego siostra Monika powiedziała, że mam przyjechać na cały dzień żeby spędzić z Nią troche czasu. Co prawda jest ode mnie starsza, bo jest po 30 jakoś, ale bardzo Ją lubię :) Nie wiem jeszcze jak to zrobie, ale o 19 jeszcze mam przyjechać z Konradem do Karoliny, koleżanki z klasy, bo miała urodziny. Raczej ok. 18 wrócę i Konrad będzie musiał czekać, a ja pójde się szybko jeszcze wykąpać. Znowu trzeba będzie wyprostować włosy :) Szczerze to nawet nie wiem czy jutro dam radę tutaj zajrzeć, więc z góry Was przepraszam :)

Nie wie czy coś zrozumieliście z tego co Wam napisałam, ale jestem już trochę zmęczona :)

W komentarzach pisaliście, że chcecie posty tematyczne, więc będą. Już mam parę pomysłów. Niestety czasu mało, ale będą na pewno. Postaram się jeszcze w tym tygodniu :) A jak nie to w przyszłym na pewno. Jeszcze wziełam się za robienie sobię takiego kalendarza w zwykłym zeszycie, ale robię to tak żeby on mi odpowiadał i mogłabym w nim pisać to co jest mi najbardziej potrzebne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz